قوانین مرجوعی
کالا های داخل سایت به طور عمومی از لحاظ خدمات پس از فروش به 3 دسته تقسیم می شوند: دسته اول: کالا هایی که به دلیل ماهیت مصرفی و یا خرد بودن ، همانند جاسوییچی ، قاب موبایل ، روکش دسته و... گارانتی تضمین اصالت کالا و سلامت فیزیکی را دارا هستند و خریدار در صورت مغایرت کالای تحویل شده با کالای سفارش داده شده میتواند تا 3 ساعت بعد تحویل کالا ، در صورت تمایل نسبت به مرجوع کردن آن از طریع ارتباط با پشتیبانی اقدام کند. دسته دوم : کالا هایی که به دلیل کارکرده بودن ویا انحصار فروشگاه پرشین آنلاین توسط خود فروشگاه تضمین شده اند ، مانند پلی استیشن 2 ، دسته بازی وارداتی و ... ، در صورتی که کالای دریافت شده مغایرت و یا آسیب فیزیکی داشت مشتری می تواند تا 3 ساعت بعد از تحویل کالا به پشتیبانی اطلاع داده و در اسراع وقت با هماهنگی فروشگاه کالا تعویض می گردد اما درصورت نقض فنی کالا ، مشتری می تواند تا پایان مهلت ضمانت ثبت شده در فاکتور کالا ، کالا را با هماهنگی پشتیبانی ، مرجوع وتعویض کند. دسته سوم : کالاهایی که آنها توسط شرکت سازنده یا واردکننده ، ضمانت شده اند ، مانند فلش وریتی ، رم سن دیسک و... ، در صورت ایراد این دسته از کالاها مشتری می بایست با شرکت ضمانت کننده کالا ، ارتباط برقرار کند و نسبت به مرجوع اقدام کند . درصورت انصراف مشتری از خرید پس از دریافت کالا : به هیچ عنوان نباید پلمپ کالا های فرستاده شده ، باز شده و یا کالا از حالت معمول و اولیه خارج شده باشد ؛ در صورت تطابق با شرایط انصراف خرید ، هزینه پیک + 2.5 درصد مالیات + 3 درصد کارمزد هزینه و پشتیبانی سایت ، از مبلغ سفارش کسر و باقی مانده مبلغ به حساب مشتری واریز می شود.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما